Та я сам координатор
Нету инфы, оператору лень звонить
Шановний Координаторе!
Повідомляємо Вам, що у системі «Мій Київстар» доступний новий розділ «Аналітика», який дозволяє Вам проводити комплексний аналіз витрат по організації, а саме:
° задавати допустиму помісячну суму витрат на послуги мобільного зв’язку для кожного працівника організації на рік та щомісячно контролювати перевищення цієї суми;
° переглядати, хто саме із працівників Вашої організації перевищив встановлений ліміт витрат та у якому місяці;
° формувати різноманітні звіти з урахуванням потреб організації. Наприклад, звіт «Витрати по тарифних планах» дозволить Вам дізнатися про тарифні плани, які є найбільш витратними для Вашої організації; звіт «Особисті і службові виклики по номерах» надасть можливість переглядати звіти про витрати на дзвінки, що здійснювались працівниками в особистих та службових цілях;
° переглядати динаміку витрат на мобільний зв'язок у поточному місяці, який ще не закінчився.
° Ви можете не лише отримувати стандартні звіти, а і формувати власні звіти самостійно, вказуючи потрібні параметри звітів: час здійснення дзвінка, тип дзвінка, його тривалість тощо. Наприклад, Ви можете визначити абонентські номери, по яким нарахування за вересень-грудень 2008 року перевищили 210 грн, але не досягли 535 грн;
° створювати власні шаблони звітів та надавати доступ своїм колегам до цих шаблонів;
° переглядати існуючі структури Вашої організації, порівнювати їх за різні періоди та відстежувати зміни у структурах.
Завдяки розділу «Аналітика» у Вас є можливість під одним логіном і паролем управляти декількома організаціями, тобто декількома ЄДРПОУ!
Подробнее>>