На думку споживачів, «Київстар» — найбільш екологічно відповідальна компанія на телеком-ринку України. Такі результати показало опитування IRS Group, проведене в рамках проекту «ЕКОомнібус».
«Київстар» очолив рейтинг мобільних операторів — за сприйняттям їх екологічного іміджу споживачами. Дані опублікувало дослідницьке агентство IRS Group, яке опитало 1000 респондентів у листопаді 2010 року.
У ході дослідження також з’ясувалося, що для більшої частини населення (61%) важливо, щоб їх мобільний оператор виявляв турботу про навколишнє середовище. Турбота про природу повинна виявлятися в продуктах, послугах та корпоративній політиці (співпраця з екологічними організаціями, інформування громадськості, озеленення та висадка дерев).
Менеджер проекту «ЕКОомнібус» Юлія КАРПІНСЬКА:
«Наша компанія протягом останніх років проводить спеціальні дослідження на тему екології в різних сферах життя. Однак ідея почати першими на ринку проводити регулярні екологічні маркетингові дослідження під назвою „ЕКОомнібус“ народилася нещодавно. Проект спрямований на те, щоб допомогти компаніям відстежити ефективність своїх „зелених“ дій, еко-стратегії, а також вивчити ставлення споживачів до екологічної активності брендів та екологічну поведінку споживачів. За результатами першої хвилі проекту „Київстар“ справді є лідером екологічного іміджу».
Директор з корпоративних комунікацій «Київстар» Жанна РЕВНОВА:
«Раді відзначити, що екологічна програма „Київстар“ перевершує очікування наших абонентів. Ми бажаємо бути дружніми до навколишнього середовища та допомагати в цьому нашим клієнтам. Телекомунікації дійсно дозволяють берегти природу та раціонально використовувати ресурси. Наприклад, телеконференції замінюють авіа-перельоти та поїздки, електронні рахунки по e-mail дозволяють заощадити папір. Переваги сучасних комунікацій не тільки в їх екологічності, а й у тому, що вони спрощують життя, заощаджуючи час і фінансові ресурси».
«Київстар» підтримує всесвітній «зелений рух» з 2008 року, втілюючи екологічну програму на внутрішньому та зовнішньому рівні:
- компанія сповідує принципи «зеленого офісу» в усіх своїх філіях — електронний документообіг, популяризація економного споживання ресурсів,
- «Київстар» пропонує клієнтам послуги, що допомагають берегти природу, наприклад, «Факс на e-mail» або електронні рахунки замість паперових,
- «Київстар» разом з клієнтами озеленюють країну. У квітні 2010 р. до Дня Землі відбулося спільне прибирання скверів, парків, висадка дерев та квітів у 22 містах України. А у вересні до 75-річчя Національного Ботанічного Саду ім. Н. Н. Гришка в Києві була створена експозиція унікальних карликових сосен.
© Прес-реліз
«Київстар» очолив рейтинг мобільних операторів — за сприйняттям їх екологічного іміджу споживачами. Дані опублікувало дослідницьке агентство IRS Group, яке опитало 1000 респондентів у листопаді 2010 року.
У ході дослідження також з’ясувалося, що для більшої частини населення (61%) важливо, щоб їх мобільний оператор виявляв турботу про навколишнє середовище. Турбота про природу повинна виявлятися в продуктах, послугах та корпоративній політиці (співпраця з екологічними організаціями, інформування громадськості, озеленення та висадка дерев).
Менеджер проекту «ЕКОомнібус» Юлія КАРПІНСЬКА:
«Наша компанія протягом останніх років проводить спеціальні дослідження на тему екології в різних сферах життя. Однак ідея почати першими на ринку проводити регулярні екологічні маркетингові дослідження під назвою „ЕКОомнібус“ народилася нещодавно. Проект спрямований на те, щоб допомогти компаніям відстежити ефективність своїх „зелених“ дій, еко-стратегії, а також вивчити ставлення споживачів до екологічної активності брендів та екологічну поведінку споживачів. За результатами першої хвилі проекту „Київстар“ справді є лідером екологічного іміджу».
Директор з корпоративних комунікацій «Київстар» Жанна РЕВНОВА:
«Раді відзначити, що екологічна програма „Київстар“ перевершує очікування наших абонентів. Ми бажаємо бути дружніми до навколишнього середовища та допомагати в цьому нашим клієнтам. Телекомунікації дійсно дозволяють берегти природу та раціонально використовувати ресурси. Наприклад, телеконференції замінюють авіа-перельоти та поїздки, електронні рахунки по e-mail дозволяють заощадити папір. Переваги сучасних комунікацій не тільки в їх екологічності, а й у тому, що вони спрощують життя, заощаджуючи час і фінансові ресурси».
«Київстар» підтримує всесвітній «зелений рух» з 2008 року, втілюючи екологічну програму на внутрішньому та зовнішньому рівні:
- компанія сповідує принципи «зеленого офісу» в усіх своїх філіях — електронний документообіг, популяризація економного споживання ресурсів,
- «Київстар» пропонує клієнтам послуги, що допомагають берегти природу, наприклад, «Факс на e-mail» або електронні рахунки замість паперових,
- «Київстар» разом з клієнтами озеленюють країну. У квітні 2010 р. до Дня Землі відбулося спільне прибирання скверів, парків, висадка дерев та квітів у 22 містах України. А у вересні до 75-річчя Національного Ботанічного Саду ім. Н. Н. Гришка в Києві була створена експозиція унікальних карликових сосен.
© Прес-реліз